Har du en bronzer som är för mörk? Släng den inte!

Om du har en ljus hudton som jag har du säkert upptäckt att det är svårt att hitta en bronzer som inte är för mörk! Jag har en liten samling här hemma med bronzers som inte används då de är för mörka eller för orangea för min hudton

IMG_8575

Det jag har upptäckt är att dessa nyanser av bronzers fungerar alldeles utmärkt som ögonskuggor! Jag har testat detta med alla mina bronzers och det fungerar riktigt bra!

IMG_8579

Från vänster: Laura Mercier Radiance Baked Body Powder, Kicks Summer in The City Bronzing Powder, Model Co Bronzing Powder.

Har du testat detta trick? Vad tycker du? Fungerar det för dig? Let me know! 🙂

 

4 reaktioner på ”Har du en bronzer som är för mörk? Släng den inte!

  1. Jag har ett hav av för mörka bronzers, kan hojta och berätta att om man har ögonbryns-kit med skuggor i så brukar det alltid vara en som är allt för mörk. Dom fungerar också ypperligt som ögonskugga!

  2. Pingback: Länksöndag #6

Lämna en kommentar