Share the Love: tips på bra söndagsläsning

Idag vill jag tipsa om några bra blogginlägg som jag lade märke till när jag gick igenom min bloglovin-lista i helgen. Alla dessa bloggar följer jag regelbundet och kan varmt rekommendera att du också gör det!

row-of-hearts

 

Tina har skrivit ett bra inlägg om penselvård. Jag måste bli bättre på att tvätta mina borstar och detta inlägg var en bra påminnelse! Tack Tina 🙂 (btw kul att du började blogga så snart igen!)

Malin visar oss supersöta påsk-produkter från Lush. Detta inlägg fick mig att längta efter våren och påsken ännu mer!

Anna har skrivit ett mycket intressant inlägg om nagellackspriser. Visste du till exepel att ett lack från Essie är billigare än ett lack från IsaDora om man ser till pris per ml?

Hos underbara Kicki kan du vara med och tävla om hudvård från märket Babor värt 1840 kr! Btw, du är vl med i Daisy Beautys facebookgrupp? Om inte, vad väntar du på!! Klicka här! 

Sist men inte minst visar fina Nina en mascara från Bobby Brown som får mig att dregla lite! Den kom genast med på min shoopinglista! 🙂

 

Lämna en kommentar