Adventstävling

Aida Loves Advent!
I år räknar Aida Loves Makeup ner till jul med hjälp av adventstävlingar!

Idag är det första advent och jag inleder med att tävla ut fina, juliga nagellack från OPI.

IMG_0572

En vinnare kommer få alla tre nagellack; Cinnamon Sweet, Rollin’ In Cashmere och So Elegant 

För att vara med och tävla ska du kommentera på detta inlägg och svara på frågan:
Vilken är den senaste foundation som jag har recenserat här på bloggen?

Jag vill också att du skriver vad du vill se mer av här på bloggen: recensioner, sminkningar eller något annat?

Tävlingen avslutas torsdagen den 3 december kl 19.00

Lycka till!🙂

4 thoughts on “Adventstävling

  1. Du bloggade senast om Isadora Nude Cushion Foundation.

    Jag skulle jätte gärna läsa mer om i slutet av året vilka sminkprodukter som varit årets hiss och diss för dig. Sen alltid kul med lite mer sminkningar.

    Kramar

  2. Den senaste var Isadora Nude cushion foundation.

    Jag vill gärna höra fler recensioner av just makeup-produkter. Främst olika bas-produkter som foundations, concealers och puder. Sen tycker ju jag att empties-inlägg är himla kul att läsa 😃

  3. Du recenserade Isadora Nude Cushion Foundation senaste här i bloggen! Jag vill jättegärna läsa mer om sminkningar och recensioner av massa produkter. Det är det jag gillar mest. Håller tummarna för vinst! Stor kram!

Kommentera

