Clinique Haul

Igår gick jag en runda på stan med min mamma. På Åhlens såg jag att Clinique hade ett erbjudande där man fick en gåva på köpet om man köpte minst två produkter,

Jag behövde en ny toner och så kom jag ihåg masken som Fröken Rosa recenserade och hyllade och slog till även på den🙂

IMG_0457Clarifying Lotion och Pore Refining Solutions Charcoal Mask

Gåvan var väldigt bra, tre makeup-produkter och två hudvårdsprodukter samt två necessärer.🙂

IMG_0459High Impact Mascara är en favorit som jag har köpt flera gånger och likaså med Dramatically different Moisturizing lotion +.

Läppstiftet/läppglans-kombon är i en fin höstnyans, ska bli kul att testa.
IMG_0460

Kommentera

