USA Haul: Lorac, Mac, Clinique

Jag är väldigt förvånad över att jag inte köpte mer makeup i USA! På vår förra resa till USA  handlade jag betydligt mer makeup men denna gång blev det mer fokus på kläder och accessoarer.

Jag kom i alla fall inte hem tomhänt utan fick med mig dessa godbitar:
IMG_0213

IMG_0214Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion + är en favorit för både mig och min sambo så därför köpte vi med oss två stycken som vi hittade på outlet till superbra pris!

IMG_0226

På outlet hittade jag även en Chubby Stick Shadow Tint från Clinique. Jag gillar deras Chubby Sticks för läpparna och när jag såg denna fina färg (Lavish Lilac) blev jag supernyfiken.

IMG_0232NYX Butter Gloss är en hyllad produkt bland bloggare och Youtubare. Jag köpte med mig två färger, Èclair och Peaches and Cream.

IMG_0233Av alla läppstift jag hittills har testat är läppstiften från MAC mina favoriter. Jag köpte med mig två färger: Viva Glam V och Hot Gossip.

IMG_0234

Maybelline Color Tattoo är också en hyllad produkt som jag inte har testat tidigare så under ett besök på Target köpte jag färgen Bad to the Bronze.

IMG_0235Mitt första Sally Hansen lack ever! Jag valde den fina höstfärgen Clean Slate.

IMG_0236Revlon är ett märke jag tycker mycket om och deras läppprodukter brukar jag alltid bli imponerad av. Colorstay Moisturestain i färgen Barcelona Nights ”kallade” till mig i affären och fick därför följa med mig hem🙂

IMG_0237Jag köpte två founations; Loréal Infallible Pro-Matte och Revlon Colorstay Makeup. Har hunnit testa båda och det är superbra! Recensioner kommer inom kort!

IMG_0240

IMG_0238

Lorac Pro Palette stod högst upp på min shoppinglista. En underbar neutral palett med 16 skuggor, kommer användas flitigt framöver!

Det var alles! Jag är nöjd med köpen jag gjorde, som jag nämnde har jag även handlat en del kläder och accessoarer. Om det är något du skulle vilja, säg till så gör jag ett inlägg om det också🙂

 

Kommentera

