aidalovesmakeup växer

Under 2015 har jag tappat min blogginspiration.

Jag har funderat över vad det beror på men haft svårt att sätta fingret på det. De senaste månaderna har jag velat blogga om annat än skönhet men jag har fastnat i tanken att jag har en skönhetsblogg. Så häromveckan slog det mig, min blogg är det jag vill att den ska vara!

Jag har alltid sagt att jag ska blogga om sådant som jag tycker är kul och intressant. Det så mycket mer som jag skulle vilja dela med mig av än bara skönhet!

Från och med nu är aidalovesmakeup inte bara en skönhetsblogg!🙂

Missförstå mig inte, jag kommer fortsätta blogga om smink och skönhet eftersom det är ett stort intresse för mig men jag gillar också matlagning, resor, böcker, träning och mycket annat och jag hoppas att du som läsare också gör det🙂

IMG_6537

 

Kommentera

