Presentidéer till Mors Dag

Den 31 maj är det Mors Dag! Här kommer några presentidéer att ge till din mamma nu på söndag🙂

The Body Shop och Rituals är för mamman som älskar hudvård och kroppsvård. Här finns något för alla smaker och plånböcker. Jag älskar dofterna Moringa  och Fuji Green Tea från The Body Shop. Den nya serien Virgin Mojito som släpptes den här veckan ser också väldigt lockande ut!

body shop

Rituals har också många fina hudvårdsprodukter men även saker för hemmet, som till exempel det fina kitet med diskmedel, handtvål och handkräm som du ser på bilden här nedanför

 

collagefg

Jag uppskattar alltid doftljus som present, det är en sån sak som jag sällan unnar mig själv men alltid blir lika glad av att ha hemma. Min favorit är Yankee Candles.

 

collage

 

En parfym är en klassiker när det kommer till morsdag-presenter. Parfym kan vara svårt att välja till någon annan men det finns några klassiker som passar de flesta. Min favorit är Chloé EdP

collagebnjkbEtt annat säkert kort är en fin scarf, klassik väska eller ett smycke. Åhlens har många fina klassiska plagg som passar alla i olika prisklasser.

Om du vill unna din mamma något extra kan jag varmt rekommendera smycken från Pandora! Jag älskar mina armband från Pandora som jag samlar berlocker till. Detta är en personlig present som din mamma kommer älska!

 

collagetrthr

 

Att ge bort presenter är alltid kul men glöm inte att det viktigaste är inte pengarna utan tiden du spenderar med dina nära och kära! 

Kommentera

