Dagens look: In The Light

Har legat hemma med jobbig ryggvärk och inte kunnat syssla med allt för ansträngande sysslor. Vad gör då en beautynörd? Organiserar om sminket såklart 🙂

Det var då jag hittade Stila In The Light Palette i gömmorna! En fantastisk neutral palett som man kan använda varje dag!
stil0741f_1_l
Så här blev min look:

IMG_8803

IMG_8810

IMG_8805Jag köpte min palett på Sephora när jag var i USA förra året, vet inte om den finns på Sephora här i Sverige men den finns iallafall att köpa på beautybay.com fraktfritt 🙂

 

Kommentera

