Elizabeth Arden – Beautiful Color Luminous Lip Gloss

En av produkterna som jag fick med mig från Daisy Beauty Expo15 var detta ljuvliga läppglans från Elizabeth Arden.

Beautiful Color Luminous Lip Gloss är ett krämigt läppglans. Det innehåller mangosmör och sheasmör vilket gör att det känns återfuktande på läpparna. Den har även en ljuvlig vaniljdoft som får mig att äta upp läppglanset🙂

IMG_8742

Färgen som jag fick med mig heter Coral Kiss och är en fantastisk nyans med en hel del skimmer i. Jag tycker att det är den perfekta färgen för våren och ser fram emot att rocka detta läppglans så fort vi får lite sol och värme i Sverige!

IMG_8744

Elizabeth Arden är ett nytt märke för mig, det vill säga att jag har inte testat deras smink tidigare men jag har verkligen blivit nyfiken på märket!

På förpackningen finns en mycket praktisk spegel! Genialt!!
IMG_8746

Har du någon favorit från Elizabeth Arden som du tycker att jag borde testa?

One thought on “Elizabeth Arden – Beautiful Color Luminous Lip Gloss

Kommentera

