Tre favoriter från Kicks

Den senaste tiden ha jag använt och älskat tre produkter från Kicks egna makeup-märke:

collageKicks Eyebrow Trio
Detta är en triss för dina ögonbryn, två nyanser skuggor och ett vax. Jag använder bara den mörka skugga men den är så pass bra att det är värt att köpa trion bara för den skuggan! Färgen är perfekt för mina ögonbryn men jag gillar verkligen att man får två nyanser så att man lätt kan blanda ihop den perfekta färgen. Den finns i två varianter, blond och brunett.
Pris: 149 kr

Kicks Baked Blush Fashionista
Jag fick detta rouge i ett pressutskick för ett par månader sedan och jag har inte kunnat sluta använda det sedan jag fick det! Det är den perfekta nyansen av rosa, passar till varenda sminkning jag har provat den med.
Pris: 149 kr

Kicks Nail Lacquer Nightfall
Den här blåa nyansen är det perfekta nagellacket för höst/vinter. Den är tillräckligt blå utan att vara för blå, den är tillräckligt grå utan att vara trist och glansen är fantastisk!
Om du inte har testat Kicks nagellack förut kan jag vart rekommendera denna nyans.
Pris: 69 kr

Har du några favoriter från Kicks?

 

 

 

One thought on “Tre favoriter från Kicks

Kommentera

