BH Cosmetics till Sverige

BH Cosmetics är ett väletablerat märke på skönhetsmarknaden och nu lanseras märket i Sverige via Brallis.se

Jag har hört talas om BH Cosmetics via Youtube och jag förknippar märket mest med deras stora ögonskuggspaletter.

Jag har fått ta del av några produkter från brallis.se och ser fram emot att utforska detta märke som för mig är nytt.

IMG_8551

Som en sann ögonskuggs-junkie ser jag såklart mest fram emot att testa den fina Forever Nude paletten som förutom ögonskuggor även innehåller blush, highlighter och läppfärg.

IMG_8552

Har du testat något från BH Cosmetics? Har du någon favorit att rekommendera till mig?

One thought on “BH Cosmetics till Sverige

Kommentera

