Recension: The Body Shop Hand Cream

En av sommarens nyheter från The Body Shop är handkrämer i perfekt ministorlek för resan eller handväskan. den 3 juli lanserades dessa godingar i sju av The Body Shops välkända dofter:

Honeymania
Pink Grapefruit
Coconut
Strawberry
Satsuma
Shea
Moringa

Jag fick hem fyra av dessa för recension

IMG_8388

Jag gillar dessa handkrämer jättemycket. Hela konceptet faller mig i smaken. Jag har alltid en handkräm i handväskan och storleken på dessa från The Body Shop är perfekt. Formulan är geléaktig och sjunker snabbt in i huden. Med hela sju dofter att välja på är det inte svårt att hitta någon som passar en själv och när de bara kostar 50 kr styck kan man unna sig flera av dessa godbitar.

Är du riktigt torr om händerna kommer det inte räcka med dessa, de är inte till för vintertorra, köldbitna händer utan passar mer som en vår/sommar handkräm.

SLUTSATS
PRIS:
 50 kr
VAR: The Body Shop, online eller i butik
KÖPA IGEN: Ja!!
BETYG: ♥♥♥♥

 

Produkterna i detta inlägg är utskickade för recension. Mina åsikter är dock mina egna, läs min policy för mer information.

Kommentera

