The Body Shop Golden Nudes

The Body Shop utökar sin Color Crush-serie med gyllene nyanser till sommaren 2014. I den nya serien Golden Nudes ingår fyra ögonskuggor och tre läppstift som alla innehåller Community Fair Trade maurlaolja från Namibia.

IMG_8405

Ögonskuggorna lanseras den 24 juli och läppstiften den 27 augusti.

IMG_8407

IMG_8408Från vänster: Golden Romance, Champagne Kiss, Golden Cinnamon, Coco DeluxeIMG_8409

Läppstiftskollektionen består av tre läppstift: Make My Heart Gleam (t.v), Pink Luxe (t.h) samt Golden Syrup (ej med på bild)

Jag tycker detta är en väldigt fin sommarkollektion och jag ser fram emot att leka med dessa godbitar🙂

Produkterna i detta inlägg är utskickade för recension. Mina åsikter är dock mina egna, läs min policy för mer information.

2 thoughts on “The Body Shop Golden Nudes

  1. Åååh det vänstra läppstiftet ser nästan precis ut som mitt favoläppstift som är nästintill slut. Ett gammalt från Zara av alla ställen som inte finns kvar. Måste helt klart spanas in!

Kommentera

