Lite tyst på bloggen…

Den sista tiden har det varit lite tyst på bloggen. Det beror på att jag just nu är mitt uppe i en kommande flytt.

Jag och min sambo har köpt vårt första hus! Om två veckor flyttar vi från vår lilla lägenhet till en betydligt större villa🙂

Detta innebär att livet är lite rörigt just nu, vi har dessutom inget internet just nu så bloggandet har inte blivit prioriterat den senaste tiden.

Jag hoppas kunna vara igång igen så snart vi har flyttat in, under tiden kommer det komma ett par inlägg då och då när det finns tid och ork över. Ser fram emot att kunna blogga som vanligt, miss you guys!

Kram på er!

hämta

3 thoughts on “Lite tyst på bloggen…

Kommentera

