Revlon Parfumerie Scented Nail Enamel – Bordeaux

Detta nagellack köpte jag på USA-resan. Hade inte hört så mycket om denna produkt innan men jag tyckte flaskan var så söt så jag köpte med en hem.

Nu i efterhand önskar jag att jag hade köpt tio till! Detta nagellack är underbart! Formulan är väldigt glansig, det räcker med ett lager för att få full täckning och hållbarheten är suverän. På bilderna nedan har jag haft nagellacket på mig i fem dagar.

Snälla Revlon, kom till Sverige nu!!!

IMG_8345IMG_8348IMG_8337

4 thoughts on “Revlon Parfumerie Scented Nail Enamel – Bordeaux

  1. Åh🙂 De där skulle jag bra gärna vilja lägga vantarna på. Tror de har släppts i UK nu så ska be min man kolla när han åker till London i veckan. Säg till om du vill att han kikar åt dig också?

  2. JAG VEEET! Känner typ samma sak och skulle döda för dessa fina flaskorna, har kikat både på dessa samt på spindelmannen-kollektionen som släpptes för någon månad sedan, märkligt att Revlon inte finns i Sweden!

Kommentera

