ghd White Eclipse

Jag brukar inte bli nyfiken på nya hårverktyg som lanseras, har haft min locktång och plattång väldigt länge och de har fått duga för mig. När jag såg den här nyheten från ghd gjorde jag ett litet skutt i soffan! Hur fin är inte denna skönhet!?
ghd White Eclipse Landscape_No Shadow

ghd lanserar ghd Eclipse i högglansig vit färg! Den är snygg, den är innovativ och den vill flytta hem till mig! Tyvärr har jag köpstopp då vi ska renovera vårt kök i nya huset om en månad så jag får nöja mig med att drömma en stund till!

Har du 2199 kr över och vill köpa dig denna skönhet så ska du klicka dig in här.

Har du testat ghd? Vad är dina tankar om den?

Kommentera

