Pressevent med Real Techniques

Igår befann jag mig i Stockholm tillsammans med andra bloggare och journalister för ett event med Real Techniques. Kvällen startade med bubbel, plockmat och mingel i ett rum fullt av vackra, färgglada sminkborstar.

IMG_8327

 

IMG_8324

IMG_8328

Kvällens hedersgäster var systrarna Sam och Nic Chapman, mer kända som Pixiwoo på Youtube. De är skaparna bakom Real Techniques, mina favoritborstar som jag har använt i flera år nu. Jag köpte min första Real Tecniques-borste på en resa till London 2011 och har varit ett stort fan ända sen dess.


RTSweden(Jag, Nic och Sam!)

Jag har även följt Pixiwoo i flera år på Youtube, har lärt mig mycket av dessa två fantastiska makeup-artister. Sam startade Pixiwoo 2008 och idag har deras kanal 1,5 miljoner följare!

Vi fick med oss ett gäng borstar hem, bland annat Powder Brush och Blush Brush som jag inte har testat innan.

Jag hade hoppats på att få se systrarna ”in action”, d.v.s. se dem demonstrera borstarna och visa olika användningsområden men man kan inte få allt här i livet🙂

IMG_8334

Är du sugen på att testa borstarna från Real Techniques så finns de att köpa på Eleven, Brallis och Feelunique.

Tack till Real Techniques och Letsfaceit it för ett roligt event!

Kommentera

