Glossybox Maj 2014

Igår hämtade jag ut min Glossybox. Månadens tema är ”Summer Essentials”, tanken bakom temat är att inspirera och förbereda inför sommaren.

IMG_8314

I min box hittade jag:

Be Your MoodColour Boost
En pigmenterad hårinpackning som fräschar upp hårfärgen. Jag fick en för brunetter och en för blondiner.

GarnierThe Miracle Cream
En fuktkräm som med hjälp av färgteknologi passar alla hudtoner. Den ska jämna ut hudtonen och ta bort fina linjer omedelebart.

Panos Emporio Deospray, Coco Sun
En deospray med doft av kokos och frukter.

Humble BrushBambu tandborste
En miljövänlig tandborste med ett nerbrytbart bambu-handtag.

Vichy Idéalia Eyes + Idéalia Day Cream
En ögonkräm och dagkräm som ska göra huden mjuk och slät samt tillföra mycket lyster.

Jag tycker tyvärr att månadens box är dötrist! Inget i boxen känns särskilt lockande och jag förstår inte riktigt temat i förhållande till de produkterna som jag fick i min box. Hoppas på en bättre box nästa gång!

Vad fick du i din Glossybox? 

Kommentera

