Soliga nyheter från Kicks

Lagom till den härliga sommarvärmen tågade in över oss fick jag hem några brun-utan-sol produkter från Kicks. Jag har inte testat något liknande förut med rädslan för att min bleka hud skulle bli för orange men nu när dessa godingar damp ner i brevlådan ska jag ta till mig modet att prova.

IMG_8295

Jag fick hem två produkter:

Kicks Self-Tanning Mousse
En mousse som omedelbart ska ge huden en solbrun ton och samtidigt bygga upp en färg som varar länge.  Enligt Kicks egna beskrivning är en aktiva ingrediensen DHA och den innehåller bara naturliga färgämnen.
Moussen kostar 129 kr och kan köpas i Kicks-butiker eller på deras webbshop.

Instant Bronzing Wash Off Tan Face & Body
Denna fiffiga produkt har jag vågat mig på att testa och första intrycket är väldigt bra! Detta är en spray som ger omedelbar effekt. Du kan spraya den på en bomullstuss och sedan applicera på huden eller spraya den direkt på huden. Den ger huden en naturlig solbrun ton, går snabbt in i huden och färgar inte av sig. Den tvättas enkelt bort med tvål.
Sprayen kostar 99 kr och kan köpas i Kicks-butiker eller på deras webbshop.

Har du något bra brun-utan-sol tips till en nybörjare? Dela gärna med dig, kan behöva all hjälp jag kan få🙂

Kommentera

