USA HAUL – MAC, Clinique, Nars, Stila, Tarte, Essie, OPI, Real Techniques med mera!

Hej kära läsare! Jag är tillbaka från mitt äventyr i USA och jag fick med mig en hel del godbitar hem som jag skulle vilja dela med mig av till er. Resan var fantastisk och shoppingen likaså :) VI besökte under resans gång Sephora, Ulta, Target, Walmart, CVS samt ett par outlets i Las Vegas och Los Angeles och detta blev resultatet av de besöken!

IMG_8220

 

IMG_8217

 

Jag insåg aldrig under resans gång att jag hade lyckats köpa 10 st rouge! Det var först när jag samlade ihop dem som jag upptäckte det! Oops🙂 Jag köpte bland annat Deep Troath från Nars, Tarte Amazonian Clay blush i färgen Exposed och två härliga nyanser från MAC.
På bilden syns även MAC Naked Pigment som jag är helt förälskad i nu!

Jag fick med mig en hel del ögonskugga, bland annat dessa två underbara paletter:

IMG_8223
Stila In The Light Palette har jag sett många gånger på Youtube men det var först när jag såg den med egna ögon som jag förstod varför denna är så omtalad. LOVE IT!

Den andra paletten köpte jag av en ren slump. IT Cosmetics Naturally Pretty Vol 1 Matte Luxe Transforming Eye Shadow Palette rekommenderade makeup-artisten i Ulta till mig. Jag var ute efter Lorac Pro Palette men den var helt slutsåld överallt så då blev det denna istället🙂

IMG_8225

Självklart fyllde jag även på med nya borstar från Real Techniques! Dessa var också rätt slutsålda i den affärerna jag var inne i men jag fick med mig ett par stycken hem i alla fall.

IMG_8222

 

Köpte även fler färger av mina favvisar Revlon Lip Butters bland annat den übersnygga sommarfärgen Watermelon som är närmast borstarna.

Detta var ett litet urval av alla godbitarna. Närmare bilder, recensioner och swatches kommer såklart så småningom, ser du något som du vill att jag visar så kommentera gärna så ska jag fixa det pronto!

 

4 thoughts on “USA HAUL – MAC, Clinique, Nars, Stila, Tarte, Essie, OPI, Real Techniques med mera!

Kommentera

