Kiko Make up till Sverige!!!

Äntligen kommer Kiko till Sverige! Kiko är ett italienskt skönhetsmärke från Milano som lanserades 1997 och har nu 600 butiker i åtta länder i södra Europa. De öppnar nu upp sin webbshop till den svenska marknaden! Yeay!

Jag har hört talas om Kiko genom Youtube och har bara hört positiva saker så jag blev väldigt glad när jag blev tillfrågad om jag ville testa några produkter från deras stora sortiment.

IMG_6980

 

IMG_6982

 

IMG_6983

 

 

IMG_6984

 

Jag har hunnit leka lite med produkterna och är mycket imponerad! Swatches och recensioner kommer i framtida inlägg.
Jag kommer utan tvekan köpa fler produkter från Kiko! Med över 1500 produkter i sortimentet finns det en del att välja på🙂

Jag har fått möjlighet att erbjuda mina läsare 15% rabatt på allt i webbshoppen (utom sales-produkter) Erbjudandet gäller till och med 31 maj. Vill du utnyttja detta erbjudande uppger du koden AIDA14. 

Har du testat något från Kiko? Har du några favoriter? Let me know🙂

Kommentera

