Recension: Maria Åkerberg Foaming Facial Wash Clearing

Jag har tidigare recenserat Precleansing Oil från Maria Åkerberg som är steg ett i min rengöringsrutin och nu är det dags att recensera steg två: Foaming Facial Wash Clearing.

Skärmavbild 2014-04-07 kl. 20.45.48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAKTA:
Foamin Facial Wash är en rengöringsgel för normal/blandhy. Den är baserad på rengörande ingredienser från kokos och majs och innehåller även kanel och lavendel som verkar desinficerande.

MINA TANKAR:
Jag köpte denna av misstag, jag har delvis känslig hud och det står i beskrivningen att denna är till för normal/blandhy som INTE är känslig.
Jag tycker dock att den fungerar jättebra för min hud! Huden på min näsa och mina kinder är torr och känslig medan huden på hakan och pannan är fet och Foaming Facial Wash fungerar för båda typerna🙂
I kombination med Precleansing Oil är detta en mirakelprodukt för min hud!
Oljan bryter ner all makeup och Foaming Facial Wash tar utan problem bort ALLT!
Huden känns 100% ren, mjuk och återfuktad.

Jag har äntligen hittat min rengöring och har inga planer på att byta🙂

SLUTSATS
PRIS:
 Från 119 kr
VAR: Skincity.se och lokala återförsäljare
KÖPA IGEN: JA!!!!!!!!
BETYG: ♥♥♥♥♥

2 thoughts on “Recension: Maria Åkerberg Foaming Facial Wash Clearing

    1. Jag vet ärligt talat inte! Ser att hemsidan som jag länkade till när jag bloggade om detta inte finns tillgänglig längre. När jag köpte mitt kit så var företaget på plats här i Örebro i en galleria.

Kommentera

