Tio tomma

IMG_6947

1. Michael Todd True Organics Honey & Oat Gentle Deep Pore Cleanser
En av de bästa rengöringarna jag har använt. Den tar skonsamt bort all makeup och smuts och huden känns ren och fräsch efteråt. Har skrivit en recension om denna som du kan läsa här.

2. IsaDora Wake Up Make-up Founation
En jättebra vardagsfoundation som jag redan har köpt på nytt. IsaDora gör väldigt bra foundations, de flesta är tyvärr för mörka för min bleka hud men Wake Up Make-up är ljus nog🙂
 

3. The Body Shop Moringa Body Butter
Den här doften är uuuuunderbar! Letar du efter en fräsch vårdoftande lotion kan jag varmt rekommendera Moringa från Body Shop. Använder duschgelen nu och den är lika underbar.

4. Loréal Paris Elnett Satin
En bra hårspray som håller frisyren på plats utan den där ”stela” känslan. Håret ser naturligt ur och är lätt att borsta ut. En vinnare i mina ögon🙂

5. Jane Iredale Pommisst Hydration Spray
Denna ansiktspray skrev jag en recension om förra veckan. Jag är väldigt imponerad och kommer utan tvekan köpa den igen.

6. Clinique High Impact Mascara
En av mina favvisar, vet inte hur många jag har förbrukat hittills. Den bästa vardagsmascaran som ger dina fransar lite wa-wa-woom utan att det blir för mycket.

7. Neccin Shampoo
Fick denna mini i en Glossybox. Tycker det var ett helt ok schampo men inget utöver det vanliga. Full recension kommer inom kort.

8. ELF Mineral Eyeshadow Primer
Denna primer från ELF är ingen favorit. Jag har använt deras Eyelid Primer tidigare och tycker den är jättebra, men Mineral Eyeshadow Primer levde inte upp till mina förväntningar. Skippa den och köp Eyelid Primer istället.

9. Maybelline The Rocket Mascara
Ännu en favvis! Denna mascara från Mayeblline är ett riktigt budgetkap! Har skrivit en recension om den, klicka här om du vill veta mer den.

10. Bare Minerals Stroke of Light Eye Brightner 
Upptäckte denna brightner förra sommaren och den finns sedan dess ständigt i min samling! Recension kommer på denna inom kort🙂

Kommentera

