Swatches: Laura Mercier Lip Glace

Som lovat i mitt förra inlägg om Laura Mercier Lip Glaces kommer här swatches på alla färger om jag har.
Efter att ha testat alla färger tycker jag att dessa läppglans är väl värda alla goda ord jag har läst om dem. Pigmenteringen är utmärkt på i stort sett alla, ingen av dem är kletig och de känns mjukgörande på läpparna.

Cosmic

1

 

Azalea

2

 

Tulip

3

Pink Pop

4

Daiquiri

5

Wildflower

6

Orchid

7

Poppy

8

Black Cherry

9

Garnet

10

Chocolate

11

 

Mina favoriter är Orchid, Tulip, Black Cherry och Wildflower. Det är egentligen bara en färg som jag inte kommer använda och det är Chocolate, bruna läppglans är ingen hit tycker jag. Vilka är dina favoriter?

Kommentera

