Laura Mercier Lip Glace 2014

I mars släppte Laura Mericer nya färger av deras läppglans ”Lip Glace”. Totalt släpptes tretton nya färger och i ett utskick från COW Parfymeri fick jag hem tio av dessa tretton.
IMG_6869

 

IMG_6873

 


IMG_6886

Lip Glace är ett högglansigt och högpigmenterat läppglans och beskrivs som ett ”ultraglamoröst glans som känns som ett läppbalsam”

Jag bara hunnit testa ett par av färgerna men än så länge är jag beredd att hålla med om den beskrivningen!

IMG_6894

IMG_6891

 

IMG_6896

 

IMG_6898

 

IMG_6908IMG_6904

Jag har hunnit testa Tulip, Orchid, Wildflower och Poppy och jag gillar allihopa jättemycket! Favoriten hittills är Orchid.

Swatches och full recension kommer inom kort🙂

 

 

7 thoughts on “Laura Mercier Lip Glace 2014

  1. Åh! Dom verkar helt underbara!
    Är jättenyfiken att prova fler produkter från Laura Mercier. Har än så länge bara provat en foundation, concealer och det grymmaste setting-pudret jag provat.
    Dessa läppisar vill jag verkligen lägga vantarna på, redan innan jag sett swatches! Haha! Guud va avis jag med blir på ditt utskick!😛

    Tack för en grym blogg!
    Kram Emelie

      1. Ja, det tycker jag verkligen du ska prova! Man blir len som en liten baby-rumpa i ansiktet efter applicering, man behöver verkligen superlite produkt för att sätta foundationen så det är väldigt dryg, (vilket jag är tacksam över så priset tyvärr är saftigt.) Men så värt det!🙂
        Det fram emot swatches på dessa läppglans!🙂
        Kram!

Kommentera

