OPI Sheer Tints

Snart kommer en spännande nyhet från OPI. Jag är visserligen inte helt med i nagellacksvärlden men detta koncept har jag inte sett förut.

Skärmavbild 2014-03-04 kl. 21.22.22
OPI Sheer Tints kan användas som de är, separat, eller som ett topplack för att skapa en helt ny färg eller effekt.

OPI har en video på sin Youtube-kanal som visar hur detta fungerar och vad effekten blir.

 

Jag är så nyfiken på dessa! De släpps vecka 16 och rekommenderat pris är 150 kr styck.

Vad tycker du? Är det något du kommer testa?

One thought on “OPI Sheer Tints

  1. Jag har några jellylack från NfuOh sedan tidigare, och de är rätt trevliga. Särskilt snyggt tycker jag det är att göra glittermackor med jellysar (alltså att varva glitter och jelly), det får ett snyggt djup. Det ska bli intressant att se hur dessa är!

Kommentera

