Önskelista Mars 2014

Önskelista mars 2014

 

Laura Mercier Enlightenment Eye & Cheek Palette
Denna vackra palett ingår i vårkollektionen från Laura Mericer. Alla färger skriker mitt namn!

Glamglow
Efter att ha testat de exfolierande masken från Glamglow och blivit imponerad av resultatet (recension kommer inom kort) är jag nyfiken på att testa fler varianter.

Hourglass Ambient Lightning Blush
Dessa rouge är den stora snackisen på Youtube just nu! Jag har inte testat något från Hourglass tidigare men kommer utan tvekan titta närmare på märket när jag är i USA i april.

Lorac Pro Palette
Denna kommer utan tvekan följa med mig hem till Sverige från USA. Jag gillar verkligen idén av att ha en rad med matta skuggor och en med skimriga.

Ciaté Doll House Collection
Pastellfärgade nagellack är lika med vår för mig! Denna söta kollektion från Ciaté rockar jag gärna i vår och sommar🙂

Vad är på din önskelista? Har du testat något av det som finns på min lista? Vad tyckte du? Let me know!

Kommentera

