Glossybox februari 2014 – Beauty is Passion

För några dagar sen hämtade jag ut min Glossybox! Månadens tema är ”Beauty is Passion” vilket är inspirerat av citatet ”Without passion you do not have energy, without energy you have nothing”. Tanken är att denna Glossybox ska ge oss energi under dessa mörka, gråa dagar som vi har framför oss innan våren tågar in.

IMG_6799I min box hittade jag fem produkter varav fyra är fullsize! Fanns även en bonus med i form av en läkerol-ask🙂

IMG_6807

KAEMAMEJU – Natural Konjac Sponge
En rengöringssvamp som balanserar ph-värdena i huden. Är naturligt fylld av vitaminer, mineraler och aminosyror.

THE BODY SHOP – Baked-To-Last Eyeshadow ”Quartz”
En snygg ögonskuggsduo som jag ser fram emot att leka med🙂

ANATOMICALS – Puffy The Eyebag Slayer Wake Up Under Eye Patches
Reducerar fina linjer, minskar svullnad och mörka ringar under ögonen. Låter som ett litet mirakelplåster för ögonen!

HOT MAKE-UP – Nail Polish ”Passion”
Detta nagellacksmärke har jag inte testat förut, ser ut att vara en toppenfärg för sommaren!

NOUGAT LONDON – Sparkling Body Shimmer
Skimrande och återfuktande gelé för kroppen som är berikad med bland annat vetegroddsolja. Ännu en bra sommarprodukt!

Uröver dessa produkter fanns även ett presenkort på en makeuprådgivning på The Body Shop värd 150 kr.

Jag är jättenöjd med denna box, kommer prova alla dessa produkter och hoppas hitta några guldkorn bland dem🙂

Vad fick du i din box? Har du testat något av det jag fick i min Glossybox? Let me know! 

2 thoughts on “Glossybox februari 2014 – Beauty is Passion

  1. Har testat conjac svampen i ansiktet och den är faktiskt riktigt bra. Den är mjuk och skön mot huden men rengör otroligt bra. Ett perfekt komplement till min Clarisonic. Jag fick Färg-läppglans istället för ögonskuggan. Gillar deras läppglans så jag är nöjd men hade gärna testat ögonskuggan då jag aldrig provat tbs smink tidigare.

Kommentera

