OPI Spotlight on Glitter

Skärmavbild 2014-02-23 kl. 14.26.58
OPI-eventet med Goodpr fick jag med mig den kommande kollektionen Spotlight on Glitter som består av sex stycken glitterlack.
Kollektionen släpps vecka 16 och kommer finnas tillgänglig på nätet samt i salonger och parfymerier runt om i landet.

IMG_6745
IMG_6725

IMG_6729

IMG_6736

IMG_6740

IMG_6741

IMG_6743

 

Jag har inte så många glitterlack i min kollektion så jag ser fram emot att leka med dessa. Måste bara lägga vantarna på ett peel-off lack först🙂

Jag är mest nyfiken på Blush Hour och Chasing Rainbows.

Vilken är din favorit? Vilket peel-off lack skulle du rekommendera? Let me know!

One thought on “OPI Spotlight on Glitter

Kommentera

