Daisy Beauty Event: Dr Hauschka Chorus 2014

Igår var jag i Stockholm tillsammans med ett härligt gäng bloggare för ett event med Daisy Beauty och Dr Hauschka.
Kvällens ”main attraction” var makeup-artisten Karim Sattar och visningen av den nya vårkollektionen Chorus.

Under kvällen bjöds vi på trevligt mingel, bubbel, visning av Dr Hauschkas sortiment, presentation och sminkning av vårkollektionen Chorus som Karim så fint demonstrerade på Hanna.

IMG_6597

IMG_6610

IMG_6623

IMG_6601

Vårkollektionen Chorus ser ni i den blåa rutan i mitten. Jag fick med mig hela kollektionen hem, bättre bilder och swatches kommer inom kort.
Vid första anblick är jag mest nyfiken på det fina Matte & Shimmer Blush Trio.


IMG_6614

IMG_6632

IMG_6643Karims egna borstar som är inspirerade av akvarellborstar. Dessa är bara för hans bruk och kommer inte finnas ute till försäljning.

IMG_6600
Tack Daisy Beauty och Kicki för ett underbart trevligt event! Vill också tacka Anna Rosengren, Karim Sattar och hela Dr Hauschka-gänget! Ser fram emot att få upptäcka och ”lära känna” Dr Hauschka som för mig i dagsläget är ett ganska nytt märke.

6 thoughts on “Daisy Beauty Event: Dr Hauschka Chorus 2014

Kommentera

