Acadermia 2014

I helgen gick Acadermia-mässan av stapeln i Stockholm på Kistamässan. Jag var där på lördagen tillsammans med ett härligt gäng andra bloggare. Under dagen gick vi runt och besökte alla utställare, vilade benen i den fina pressloungen och klämde och kände på massa härliga hudvårdsprodukter. Fick med mig en  beautybag hem full med massa godsaker 🙂

Den som ville kunde även prova på olika behandlingar så som kemisk peeling och fillers till reducerat pris.

Jag glömde tyvärr kameran hemma men tog några kort med mobilen.

Vi pratade med fina Mette från M Picaut om hennes hudvårdslinje. Fick med oss ett litet testpaket med några av hennes produkter som jag verkligen ser fram emot att testa.

bild 1

Besökte Gilda Cosmetics monter där vi pratade om Gildas produkter och deras skola. Vi fick med oss två av deras berömda ansiktsmasker hem som jag ser fram emot att testa.

bild 2

IMG_6456

Innehållet i beautybagen kommer ta en stund att gå igenom! Är mest nyfiken på den berömda Glam Glow masken som ALLA pratar om!

IMG_6452

IMG_6461

 

Besökte du mässan? Vad tyckte du? Let me know !

 

Kommentera

