Sleek Storm Palette

Denna vecka har Nina Sleek-vecka på sin blogg och jag tänkte haka på och visa min enda produkt från Sleek, den populära Storm Palette.

Jag köpte denna när jag var i London efter att ha hört så mycket positivt om den på Youtube. Har använd den en del och är mycket imponerad. Skulle gärna köpa fler produkter från Sleek och kommer säkerligen göra det inom en snart framtid🙂

IMG_6213

IMG_6215

Paletten innehåller en blandning av matta och skimriga skuggor och pigmenteringen är imponerande!

IMG_62151

IMG_6251

IMG_6237

IMG_6239

IMG_6245

Har du någon favoritprodukt från Sleek som du skulle rekommendera att jag provade? Let me know🙂

5 thoughts on “Sleek Storm Palette

  1. Åh va kul att du hakar på!! Storm paletten är en av mina favorit-paletter från Sleek, den är så fin. Din ser dessutom annorlunda ut än min med mönstret på skuggorna.

    Ska du på Acadermia i helgen förresten?

    Kram
    Nina

Kommentera

