Nyshoppat: Clinique

Idag sprang jag in på Åhlens för att köpa en ny skrubb och hittade då en från Clinique: 7 Day Scrub Cream. Jag har ganska känslig hy och har läst bra recensioner om denna där den framgår att den är mild men effektiv.

Jag fick även med mig en Chubby Stick Intense i färgen Roomiest Rose, har en sedan tidigare i en ljusare färg och är nyfiken på fler färger så denna fick följa med hem idag.

IMG_6325

Just nu får man även en gåva från Clinique om man köper minst två produkter. Gåvan består av:
IMG_6333

  • 7 Day Scrub Cream
  • Dramatically different moisturizing lotion +
  • High Impact Mascara
  • Take the day off Makeup Remover
  • Superbalm Moisturizing Gloss i färgen Currant
  • Blushing blush powder i färgen Bashful Plum

Allt detta kom i en söt necessär, mycket bra gåva tycker jag!

Har du testat något av detta? Vad tycker du i så fall? Let me know!

4 thoughts on “Nyshoppat: Clinique

  1. Har inte testat någon av dem dessvärre men var ”sådär” nöjd med Clinique när jag körde med dem för några år sedan.. men det är ju möjligt att de hade funkat bättre på mig nu🙂

Kommentera

