Glossybox Januari 2014

Idag hämtade jag ut min Glossybox. Blev tyvärr lite besviken denna gång, det var inget i boxen med (undantag för en produkt) som jag var särskilt nyfiken på. Denna gång fanns det sju varianter av boxen och i min hittade jag:

IMG_6173

 

Revlon Professional Equave Hydro Nutritive Detangling Conditioner
Ett leave-in balsam med keratin

Sumita Brow set
En brynpenna som fixerar dina ögonbryn och håller dem på plats hela dagen

Benefit The POREfessional
Den enda produkten i denna box som jag ser fram emot att testa! Har varit nyfiken på denna primer länge nu

Oral-B 3D White Luxe Glamorous Shine
Detta är visserligen den tandkrämen jag tycker om och föredrar att använda men trist att få den i en Glossybox

Yves Rocher Elixir 79 Youth Energy Day Care
Återfuktande, anti-age dagkräm som påstås göra att huden producerar fyra gånger så mycket kollagen

Det var alles i min box, som sagt inget som får mig att jubla. produkterna är inte dåliga på något sätt men bara lite tråkiga i mitt tycke.

Jag har varit med i Glossybox sedan den allra första boxen i december 2012 och detta är första gången som jag blir riktigt besviken. Hoppas på att nästa box, som är alla hjärtans dag boxen, är bättre!

Vad fick du i din box?? Let me know =)

8 thoughts on “Glossybox Januari 2014

  1. Besviken. .. min såg ut som din med undantag att jag fick ingen dagkräm utan en liten japansk ansiktssvampmoj värd 89 kr…. Suck. …

  2. Jag funderar på att börja prenumera på det, men jag har ett litet problem. Jag använder inte smink så det har jag absolut ingen användning av. Visst kan jag ge bort det men det känns som bortslösade pengar att betala om det blir för mycket smink. Är det mycket smink i eller är det mest bodylotions och bodyscrubs/annat än smink?🙂

    1. Det är faktiskt mest hudvård skulle jag säga, smink kommer lite då och då.
      Jag älskar att få smink i boxen så om du börjar prenumerera då kan vi ju alltid byta smink mot hudvård🙂

Kommentera

