Önskelistan Januari 2014

Skärmavbild 2014-01-23 kl. 22.25.20
ESSIE
Jag är så imponerad av Essie-nagellack, de har bra utbud av färger och hållbarheten går inte att slå! Av alla nagellack jag har testat håller Essie längst på mina naglar. Jag har ett tiotal i min kollektion men vill gärna utöka den. Vilka är dina Essie-favoriter?

Borsta från Real Techniques
Jag har sedan tidigare två av kiten från Real Techniques, älskar borstarna och vill gärna utöka med fler. Setting brush och Multitask brush står högst på önskelistan. De har nyligen släppt en kabukiborste med skydd som är perfekt att ha i väskan, den får gärna flytta hem till mig snart!

NARSissist
Denna undrbar ögonskuggspalett från NARS är drömmen för alla oss som älskar neutrala skuggor!! Den släpps med NARS vårkollektion, vet inte när vi kan få tag på den i Sverige men jag ska utan tvekan kika på den när jag är i USA i april!

MAC Naked Pigment
Såg en tjej på Youtube använda detta pigment och blev så imponerad av resultatet. Har aldrig testat pigment från MAC men detta gjorde att jag blev nyfiken! Har du testat?

DKNY Sweet Delicious

Dessa söta små parfymer är ingen nyhet för någon av oss men jag är så förälskad i de tre nya dofterna i Sweet Delicious serien! Om du inte har luktat på dem än spring till Kicks och gör det! De luktar ljuvligt och får mig att längta efter våren och sommaren extra mycket!

Vad finns på din önskelista? Let me know!

8 thoughts on “Önskelistan Januari 2014

  1. Men eller hur var parfymerna från DKNY helt lövli, jag hade med mig doftlappen i fickan på väg hem från Stockholm och nu luktar hela min jacka underbart, så billiga också. Önskar bara att det fanns ett paket med alla tre dofterna i lite mindre format.

Kommentera

