Recension: Michael Todd True Organics Intensive Organic Cream Eye Treatment

Detta måste vara det längsta namnet någonsin på en ögonkräm! Puh!

Idag ska jag recensera en ögonkräm från Michael Todd True Organics som jag har använt i några månader. Den påstås som alla ögonkrämer ta bort mörka ringar och påsar, minska rynkor och återfukta huden under ögonen. Den är baserad på aloe vera som alla produkter från Michael Todd och innehåller bland annat oliv- och jojobaolja.

På hemsidan finns alla ingredienser och hur de ska verka på huden utförligt beskrivet så är du intresserad av det klicka här.

intensive-organic-eye-treatment-tube2_3

Jag tycker att detta är en bra men ej fantastik produkt. Den håller huden under ögonen återfuktad, funkar bra under smink och känns behaglig på huden.

Tycker inte att den gör underverk för mina ögon men det tycker jag inte någon ögonkräm gör av dem jag har testat hittills. Jag är nöjd med den här produkten och skulle kunna köpa den igen om jag inte var så nyfiken på att testa andra produkter =)

Krämen finns att köpa på Michael Todd’s hemsida och kostar ca 250 kr.

 

(Bild lånad från http://www.michaeltoddtrueorganics.com)

4 reaktioner på ”Recension: Michael Todd True Organics Intensive Organic Cream Eye Treatment

Kommentera

