Nyshoppat: IsaDora Wakeup Makeup

Den tog slut och en ny köptes samma dag! Jag älskar den här produkten, en favorit när det gäller vardagsfoundation. Med det menar jag en foundation som täcker precis lagom så att man ser fräsch ut men inte för sminkad, passar perfekt till jobbet, skolan, en shoppingdag eller liknande.

2014-01-09 18

Jag köpte min på Åhlens och fick en liten IsaDora Undercover face primer på köpet. Har varit nyfiken på denna ända sen den släpptes så det ska bli kul att testa den.

Jag är alltid på jakt efter en bra foundation, berätta gärna vilken din favorit är 🙂

Finns att köpa på bland annat Kicks och Åhlens coh kostar ca 159 kr.

Kommentera

