Glossybox December 2013 – Julboxen

Idag kom månadens andra Glossybox, julboxen 2013!

IMG_5855

I mix box hittade jag följande fem godbitar:

IMG_5858

Hot Makeup – Glitter Eyesahdow (fullsize)
En gelögonskugga med svart, silver och blå glitter i. Har svårt att se hur man ska använd denna som skugga men som eyeliner borde den fungera bra!

collage1

Nails Inc – Victoria (fullsize)
Nagellack nagellack nagellack!! Hurra!

collage2

Renu – Lip and Eye Active Lift
En prisvinnande treatment som mjukgör, vårdar och boostar huden kring ögonen och läpparna. Motverkar påsar och mörka cirklar under ögonen. Låter ju lovande!

IMG_5869

Elisabeth Mott – It’s so big Volumizing Mascara 
En mascara som utlovar volym och inget smulande.

collage3

Ardell – Starter kit (fullsize)
Ett kit som innehåller ett par lösögonfransar (Demil 101), lim och applikator. Jag har inte använt lösögonfransar sen tiden jag dansade showdans (snart 10 år sen!!) så det ska bli kul att testa igen =)

IMG_5863

En jättebra box tycker jag! Blir alltid lika glad när jag får hem min Glossybox!

Vad fick du i din december-box?

(Inlägger innehåller affiliatelänk till Glossybox)

One thought on “Glossybox December 2013 – Julboxen

Kommentera

