Recension: Tangle Teezer

För ett par månader sen beställde jag en Tangle Teezer från Beauty Bay. Kort och gott ska detta vara en mirakelborste för oss med hår som är svårt att reda ut och som lätt får tovor.tangleteezertangleteezer_1_gmJag var väldigt skeptisk till denna platsborste och kunde inte förstå att den på något sätt skulle vara unik och kunna reda ut mitt trassliga hår.
Kan med glädje rapportera att mina tvivel är motbevisade och detta är verkligen en unik produkt som har underlättat mitt liv!

Jag vet fortfarande inte hur den fungerar men den fungerar verkligen! Det bästa med den är att den inte rycker i tovorna på samma sätt som en traditionell borste. Den glider lätt genom håret och reder ut allt! I LOVE IT!

Kan varmt rekommendera den till alla er som kämpar med att reda ut håret efter varje dusch eller efter en lång dag ute i blåsten.

SLUTSATS
PRIS:
 Ca 100 kr på Beautybay, 179 kr på Kicks
VAR: Beautybay
KÖPA IGEN: JA!
BETYG: ♥♥♥♥♥

 

(Bild lånad från beautybay.com)

 

 

 

One thought on “Recension: Tangle Teezer

  1. Vad coolt. Jag funderar på att köpa en sån till min bonusdotter som har långt och tovigt hår.
    Förresten, jag har startat en FB-grupp som heter Nail- and Beautybloggers come toghether, vi skönhetsbloggare behöver mer nätkärlek, pepp och stöd. Det är inte alltid blogglusten är på topp. Vi kan peppa varandra.🙂 Gå gärna med du också.🙂

Kommentera

