Glossybox Maj 2013

Fick min Glossybox för snart två veckor sedan men har glömt visa er vad jag fick denna månad :) Bättre sent än aldrig brukar man säga!

Månadens tema är Magical Beauty och syftar till nytänkande och innovativa skönhetsprodukter. I min box fanns:

IMG_5526

 

  • WEN Sweet Almond Mint Cleansing Conditioner
    Alla har vi säker sett reklamen för den här produkten på TV-shop och jag är nyfiken att se om den verkligen är så bra som de påstår.
  • Dr. Bronner’s Magic Soaps Organic Peppermint Liquid Soap
    Detta är tydligen en riktig kultprodukt som kan användas både på kropp och ansikte. Jag har aldrig hört talas om den men ser fram mot att testa.
  • Color Club Age of Aquarius
    JAAA! Nagellack! =)
  • Akademikliniken Pure Antioxidant Crème
    En ohyggligt dyr ansiktskräm! 50 ml för 795 kr!?!! This better be good!
  • Lumene Beauty Base Eyeshadow Primer
    Den här primern har jag varit nyfiken på men aldrig köpt. Ska bli kul att testa och se om den är lika bra som Urban Decay Primer Potion och Too Faced Shadow Insurance som är mina två favoriter.

Jag fick även med Femme Natural Boost som dock gick ut i april 2013. Detta ska enligt Glossybox vara ett feltryck men vet inte om jag törs chansa och dricka ändå…

Jag är nöjd med den här månadens box, är mest nyfiken på att se om produkten från Wen funkar och ser även fram emot att måla tånaglarna med den galet fina Age of Aquarius🙂

Vad fick du i din box?

One thought on “Glossybox Maj 2013

  1. Hihi jag blev också lila glad för nagellacket!!🙂
    Jag fick serumkapslar från Elizabeth Arden istället för Lumenes primer. Primern har jag redan och den är väldigt bra. Tycker det var en väldigt bra box.

Kommentera

