Recension: Maybelline The Rocket Volume Express Mascara

För ett par månader sen var jag med i Maybellines Facebook-tävling där de lottade ut deras nya mascara The Rocket Volume Express Mascara och jag hade turen att bli en av vinnarna. Jag har inte testat så många mascaror från Maybelline så jag såg verkligen fram emot att få prova denna!

IMG_5511

Så här står det på Kicks hemsida om produkten:
”Till den som eftersöker en mascara som ger explosiv volym utan att klumpa! Tack vare den tjocka kärnan får du fylliga fransar i ett enda svep, på rakettid. Piggarna är tätt och jämnt fördelade för ett klumpfritt resultat”

IMG_5512

Mina tankar:
Jag ÄLSKAR den här mascaran! Den lever upp till mina förväntningar och till beskrivningen från Kicks hemsida. Om du vill ha en mascara som ger längd, volym och separerar utan att klumpa så är det här en mascara för dig! Jag trodde inte att jag skulle gilla borsten då jag brukar föredra en mer traditionell mascaraborste men den här är väldigt bra och lätt att arbeta med trots att den är så stor.

IMG_5509

Ett litet tips är att köpa den från feelunique då prisskillnaden är stor och feeluniqe levererar fraktfritt till Sverige!

 

SLUTSATS
PRIS:
 145 kr på Kicks, ca 70 kr på feeluniqe
VAR: Kicks  Feelunique
KÖPA IGEN: JA!
BETYG: ♥♥♥♥♥

4 thoughts on “Recension: Maybelline The Rocket Volume Express Mascara

Kommentera

