GlossyBox April 2013

Idag hämtade jag ut min GlossyBox 🙂
Månadens tema är ”Spring Clean Your Beauty” som ska inspirera oss till att vårstäda och förbereda för våren med nya skönhetsrutiner.

20130503-180806.jpg

I min box hittade jag:

BABOR Lip Colour – ett återfuktande lip gloss i en härlig vårfärg (fullsize)
På kortet från GlossyBox står det att detta ska vara ett läppstift men det är ett läppglans. Vet inte om jag har fått fel produkt eller om det bara står fel på kortet.

TANCAN Bronze Self-tanning spray – ger en naturlig solbrun färg

VICHY Normaderm Hyaluspot – en punktbehandlig som effektivt tar bort finnar.

ETRE BELLE Collagen & Aloe Vera Hydro Mask – en återuppbyggande och återfuktande mask (fullsize)

BALANCE ME Super Toning Body Wash – en duschtvål som sätter igång hudcirkulationen.

Jag är jättenöjd med månadens box! Är mest nyfiken på ansiktsmasken och punktbehandlingen. Ser också fram emot att testa duschtvålen då den luktar gudomligt gott!

Vad fick du i din GlossyBox?

5 reaktioner på ”GlossyBox April 2013

Kommentera

