Uppdatering

Hej folket!! Ville bara skriva ett litet inlägg då jag har fått frågor om vad som händer och varför jag inte skriver på bloggen.

Kort och gott jan man säga att livet har varit lite stressigt sista tiden: skola, praktik och flytt har tagit upp all min tid.

Nu i helgen flyttar vi ÄNTLIGEN och så fort jag får ordning kommer jag börja blogga igen🙂

Tack till er som har hört av sig, det värmer att veta att man har fina bloggvänner där ute 😀

Här är en bild på en del av röran, katterna är dock glada över alla lådor och stora påsar som de kan klättra på och utforska 😄

20130501-101657.jpg

Kommentera

