Minneskortet har fått fötter – IGEN! :)

Det har varit lite tyst på bloggen ett tag och det beror på att mitt minneskort till kameran har gömt sig någonstans. Det var inte alls länge sen som jag tappade bort ett minneskort och min käre sambo köpte ett nytt och fick mig att lova att ta bättre hand om det nya. OOPS! 🙂

I morgon ska jag rensa alla små gömmor här hemma och se var den kan ha tagit vägen! Det är inte lika roligt att blogga utan fina bilder så jag hoppas att den dyker upp!

Under tiden kan jag passa på att tipsa om en underbar mascara som jag testade nyligen, Maybelline The Falsies Black Drama Mascara.
Om du gillar långa fylliga fransar kommer du älska denna lilla skönhet! Ett tips att är att beställa den från den brittiska sidan Feelunique, Maybelline är mycket billigare i England än Sverige och det är fraktfritt =)

Skärmavbild 2013-03-18 kl. 21.11.42Bilden är från Polyvore

 

En reaktion på ”Minneskortet har fått fötter – IGEN! :)

  1. Svar: Ja jag har läst det om grönsaker på flera ställen så ska verkligen försöka göra det, är livrädd för att bli magsjuk! Ska tydligen vara några monsterbakterier i Egypten 🙂 Får ta med handsprit och allt annat som är bra för att hålla sig frisk och hoppas på det bästa! 🙂

Kommentera

