Önskelista Februari 2013

Dessa godbitar finns på min önskelista just nu:
Skärmavbild 2013-02-20 kl. 22.15.30

Chanel Pudre Signee de Chanel Illuminating Powder
En fantastiskt fin highlighter som gärna får flytta hem till mig! Klicka här för att se bilder och swatch

OPI Euro Centrale
Såg denna vackra kollektion när jag var på Åhlens och jag kan inte sluta tänka på dessa fina nagellack. Två av mina favoriter var den vackra lila/blåa nyansen OPI…Eurso Euro och det coola glitterlacket Polka.com

Clinique Chubby Sticks
Har haft ögonen på dessa i över ett år nu och borde egentligen bara slå till och unna mig en. Färgerna Chuncky Cherry och Woppin’ Watermelon är de två nyanser som jag är mest nyfiken på.

Too Faced Sweethearts Perfect Blush
Man kan inget annat än älska denna! Så fin nyans och förpackningen är helt underbar! Vill bara ha den! NU!

Moore by Demi Lipstick
Dessa ser så härligt lyxiga ut! Har en vän som är Oriflame Konsulent så en av dessa kommer flytta hem till mig inom en snar framtid🙂

Urban Decay Naked Basics Palette
Jag har båda Naked-paletterna från Urban Decay och denna lilla godbit ser ut att vara en perfekt kompis till dem. Nästa beställning från BeautyBay kommer utan tvekan innehålla denna!

Laura Mercier Silk Cream Foundation
Denna foundation är nog en av de mest älskade på Youtube och jag skulle gärna villja testa den. Problemet är att jag inte har hittat ett bra ställe där man kan köpa Laura Mercier-produkter. Vet du var man kan få tag på denna så skriv gärna det till mig🙂

7 thoughts on “Önskelista Februari 2013

  1. Cow perfymeri säljer Laura mecier. Jag älskar hennes produkter, de är de absolut bästa jag testat. Creme smooth foundation är grym och likaså primern som är amazing. Jag använder också tinnes moisturizern. Jag köpte test kittet och så har jag köpt utomlands och på cow-perfymeri.

Kommentera

