MAC Ögonskuggor

I somras när jag var i New York köpte jag mina första MAC ögonskuggor och blev helt förälskad! Färgerna jag valde var Naked Lunch och Sable. Så här i efterhand så önskar jag att att jag hade köpt fler med tanke på att det är så dyra här hemma i Sverige.

Var inne på MACs hemsida och såg att man kunde skapa sin egen palett och det gjorde jag så klart!
På bilden nedan är det många färger som ser lika ut men det är de inte, promise🙂

Skärmavbild 2013-02-20 kl. 21.29.15

Önskar bara att bankkontot tillät mig att klicka hemma alla dessa underbara skuggor!

Har du testat MAC? Vilka är dina favoritprodukter från märket?

2 thoughts on “MAC Ögonskuggor

Kommentera

