Nyshoppat: Oliv ansiktsvård

Köpte dessa två produkter igår på Åhlens. Jag var ute efter något att ta bort makeup med eftersom min rengöring från Liz Earle tog slut och såg denna rengöringsmousse från Oliv som jag har för mig att jag har testat förut och gillat. Jag blev även nyfiken på deras ansiktspeeling och tänkte passa på att testa den också.

Har du testat dessa? Vad tyckte du?

Skärmavbild 2013-02-20 kl. 21.14.40Skärmavbild 2013-02-20 kl. 21.13.28

(Bilder tagna från http://www.ahlens.se)

Kommentera

