Min ”go to look”

De dagar då jag inte har tid att fundera över hur jag ska sminka mig, vilka produkter jag ska använda brukar jag göra denna sminkning.
Den är väldigt neutral med fokus på eyeliner, rosiga kinder och läppar. En enkel, fräsch look som passar till allt.

IMG_5430

IMG_5432

PRODUKTER:

ANSIKTE
Chanel Vitalumiere Aqua Foundation

Maybelline Fit Me Concealer

ELF Studio High Definition Powder
MAC Studio Finish Concealer
Liz Earle Natural Finish Loose Powder
Nivea by Chantal Thomass Blush Secret Rose

ÖGON
MAC Paint Pot Soft Ochre
Urban Decay Naked Palette
IsaDora Inliner Kajal 56 Blonde
Lumene Eyeliner Pencil
ELF Cream Liner
Oriflame Hyper Stretch Mascara

LÄPPAR
Vaseline Lip Therapy Rosy Lips
Model Co Cheek+Lip Tint Rosy Red
Idun Minerals Lipgloss Irma

2 thoughts on “Min ”go to look”

Kommentera

