FOTD: Aria från Pretty Little Liars

De senaste veckorna har jag upptäckte serien Pretty Little Liars och nyligen såg jag att en av mina favorittjejer på Youtube, Tanya Burr har gjort olika tutorials baserade på huvudkaraktärerna i serien.

Jag provade att återskapa looken för karaktären Aria och jag blev riktigt nöjd med resultatet, kommer utan tvekan använda mig av den looken igen.

IMG_5400

IMG_5401

PRODUKTLISTA

ANSIKTE

Kicks Face Primer
IsaDora High Performance All Day Foundation
Maybelline Fit Me Concealer
ELF Studio High Definition Powder
MAC Studio Finish Concealer
Liz Earle Natural Finish Loose Powder
GlossyBox Glossy Pink Blusher
Oriflame Terracotta Powder

ÖGON
ELF Mineral Eyeshadow Primer
Too Faced Naked Eye palette
Sleek Storm Palette
Lumene Eyeliner Pencil
Oriflame Hyper Stretch Mascara

LÄPPAR
ELF Mineral Lipstick – Pouty Petal

5 thoughts on “FOTD: Aria från Pretty Little Liars

Kommentera

