GlossyBox November 2012 – bästa boxen hittills!!

Idag kom min efterlängtade GlossyBox! Hade läst på deras facebook-sida att detta skulle vara en riktigt bra månad och det kan jag utan tvekan hålla med om!

Månadens tema är Beautiful Dreamer, inspirerat av detta fina citat av John Lennon: ”A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality”

I min box denna månad fanns dessa fem godbitar:

 

  • The Body Shop Chocomania Body Butter – älska body butters! Denna luktar som kladdkaka med vaniljglass! HEAVEN!!
  • Decléor Harmonie Calm Soothing Milky Cream – en lyxig dagkräm som stärker hudens naturliga motståndskraft mot yttre påfrestningar.
  • Modelco Lip Duo – En sån smart idé! Läppstift på ena sidan, läppglans på andra och en spegel i mitten! Jag fick färgerna Dusk på läppstiftet och Striptease på läppglanset.
  • Oriflame Hyper Stretch Mascara – sägs förlänga fransarna upp till 65%, ska bli spännande att testa!
  • GlossyBox Glossy Pink Blusher – ett fint ljusrosa rouge som passar bra till årstiden.

Man fick även med den första tryckta versionen av Glossy Mag, Glossybox egna skönhetstidning!

Jag är supernöjd med denna månads box! Kul att få lite mer smink och en body butter behövs alltid! Full pott! Bra jobbat team Glossybox!!

Vad fick du i din box?

 

 

13 thoughts on “GlossyBox November 2012 – bästa boxen hittills!!

  1. Jag fick precis samma, trodde inte att färgen på läppstiftet skulle funka men det var jättefint! Ska bli jättespännande att testa Decleor.

      1. Precis min tanke, den är ljuvlig men ack så dyr…. Tror att min hud kommer att uppskatta den nu under vintern!

        Body buttern kommer jag att byta bort, den är för söt i doften för mig. Men smörjet är det inget fel på!

Kommentera

